Kivitelezés előtt

  • Igényfelmérés, egyeztetés és ingyenes árajánlat készítése
  • Segítség az ajánlat pontosításában és az igények véglegesítése
  • Konzultáció a társkivitelezőkkel (villanyszerelő, épületgépész, kertész/öntözőrendszer kivitelező, a nyílászárók, árnyékolók, garázs és kertkapuk kivitelezője)
  • Az érintett kivitelezőkkel való egyeztetés után a véglegesített műszaki tartalom és költségvetés elkészítése
  • Fentiek alapján tervek, ellenőrző listák készítése, útmutatók és emlékeztetők elküldése a társkivitelezők részére

Telepítés során

  • Okos ház eszközök telepítése (leggyakrabban a villamos elosztóberendezés(ek)el együtt előre gyártott elosztó és vezérlőszekrény(ek) formájában)
  • Biztonságtechnikai rendszerek (riasztó, kamera, területvédelem, beléptető, kaputelefon) telepítése, beüzemelése
  • Informatikai infrastruktúra telepítése (az okosház rendszerek és IP alapú eszközök működéséhez), továbbá a vezetékes internet elérés és WiFi rendszer kiépítése igény szerint routerrel, szünetmentes tápellátással, hálózati adattároló (NAS) eszközökkel
  • Gépészeti automatika villamos készülékeinek (termosztátok, szelepek, szivattyúk, szenzorok és az ezekhez tartozó vezérlő elemek) telepítése, konfigurálása, a hűtés, fűtés, szellőzés, valamint medencék , élményelemek automatika rendszereinek beüzemelése
  • Kapcsolattartás a társkivitelezőkkel, rendszeres kooperáció, az építési folyamat során az elkészült feladatok dokumentálása, fotók készítése
  • Intelligens ház szerver telepítése, üzembe helyezése, a megrendelő igényei alapján történő konfigurálása
  • A rendszer próbái, átadása, oktatás a megrendelő illetve üzemeltető(k) részére

A kivitelezés befejezése után

  • A beépített hardver, szoftver elemekre és az elvégzett munkára helyszíni garancia, i-Control szoftver frissítések ingyenesen 1 évig
  • A garanciaidő lejárta után szerviz szolgáltatás, rendszer bővítési, módosítási, esetleges javítási feladatok elvégzése eseti megbízással
  • A rendszerek követése, karbantartása, adott időn belül történő rendelkezésre állás, telefonos és online helpdesk szolgáltatás, sürgősségi hibaelhárítás átalánydíjas szerződés formájában